Ik heb een goudkleurige satijnen jurk gekocht. Wat voor schoenen?

Kunnen er zwarte laarzen onder of moeten er perse pumps bij? En wat voor panty? zwart of huidskleur?
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.3K

Antwoorden (10)

Zilveren laarsjes dan en je voor mij een levende kerstboom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou dan wel gaan voor een mooie strakke zwarte laars met een zwarte panty.
heb je een foto???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aandacht moet op de jurk liggen dus geen laarzen. Een rustige zwarte pump. Glanzende huidskleurpanty lijkt mij het mooist. Zeker geen zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een goedkler draag ik altijd mooie zwarte schoenen en heel belangrijk zwarte accessoires zoals een sjaaltje van dunne stof, een avondtasje, kralen, oorbellen enz.
Daarbij glanzende kousen in een gewone kleur eventueel met een goudraadje erdoor.

Toegevoegd na 44 seconden:
goedkler= goudkleur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook een goedkleurige sandaaltje of peeptoe kunnen overwegen. Als je zwart gaan nemen moeten er ook zwate accesoires bij. Ik zou zeker geen laarzen bij een satijnen jurk dragen. Laarzen zouden evt lomp over kunnen komen terwijl een satijnen jurkje juist luchtig en zwierig is. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het geen sportief model japon is, zou ik er geen laarzen onder aandoen. Hooguit een elagant smal enkellaarsje en dan eerder in een bronskleur dan zwart.
Een zwarte panty is ook te 'hard' ga dan eerder voor grafiet of antraciet. Het moet een geheel zijn en bij een geklede goudkleurige japon moet de aandacht niet meteen naar plompe zwarte laarzen en zwarte benen gaan,dat is zonde van het plaatje. Maar het mooist is toch altijd nog een elegante schoen onder een elegante japon.
amc
13 jaar geleden
Een hele dunne zwarte panty en open zwarte pumps.

Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk! ik zou er zwarte schoenen bij aan doen. en een zwarte panty.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een huidkleurige panty met leuke moderne laarsjes moet kunnen, als je extreem gaat, wat subtieler,zwart schoentje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vriendin van mijn zoon heeft ook een goudkleurig jurkje gekocht. Ze draagt en een zwarte riem (onder de boezem) bij met een roos en een zwarte legging met zwarte platte schoentjes. Heel stylish.....