de ugg outlet store in Rotterdam? is er nog tot 31 december geloof ik.

Toegevoegd na 3 minuten:
alles is tenminste 50% minder dan de originele verkoopprijs, het enige nadeel is dat er geen "normale" uggs zijn. dus niet die basic gewone "leren" (alle classics) zegmaar, maar wel gebreide, of sundance, en sloffen, gewone leren laarzen en slippers volgensmij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via rechtstreekse verkooppunten in Australië
Bijv. via deze site http://www.uggstore.com.au/index.php?currency=EUR&gclid=CMuwq_rZgKYCFUdX2godYgy7YQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats.nl kun je er vele vinden.
Diverse mensen komen er achter dat ze de verkeerde maat gekocht hebben, en proberen om ze te verkopen.

Zo kun je wellicht goedkoop aan uggs komen.

Niet helemaal nieuw dus, maar dat was je vraag ook niet, en wellicht zijn ze evenwel in prima staat.