ik doe van alles om aftevallen maar het lukt mij niet me buik vindt ik nog veels te veel groot wat kan ik daaraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Probeer in overleg met een dietiste een goede dieet te vinden die bij je past. Sport je voldoende, eet je gevarieerd? De Dietste kan je het beste advies geven. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft een beetje weinig informatie. Als je je buik te dik vindt, doe dan buikspieroefeningen. Je zou op Zumba-fitness kunnen gaan daar heeft de rest van je lijf ook veel baat bij (wel met iemand samen, dan is het veel beter vol te houden en veel gezelliger). En natuurlijk verder gezond eten, weinig vet, olie i.p.v. bakboter, genoeg vezels, weinig vlees, lekker veel groente en fruit. En verwen jezelf af en toe met een stukje chocola (72 of meer % cacao). Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had het zelfde.
ik ben op zumba gegaan en doe elke dag 10 minuten buikspier oefeningen. Ik ben er wel wat van afgevallen. maar mijn buik is wel minder geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Plaatselijk afvallen" is helaas een fabeltje. Je mag van mij gerust buikspieroefeningen doen maar daar worden hoogstens je buikspieren steviger van (kan al wel slanker ogen) maar het lichaam verbrandt het vet op die plaatsen waar het zelf wil. Dat kan dus overal zijn.

Wat dan wel te doen? Je zou een koolhydraatbeperkt dieet kunnen gaan volgen. Mijn voorkeur zou zijn "Grip op Koolhydraten" van Yvonne Lemmers. Deze methode is nl. veel minder extreem dan bijv. Atkins en heel goed vol te houden. Een dikke buik is nl. een van de symptomen van een gevoeligheid voor koolhydraten. Moeilijk afvallen trouwens ook. Enfin, kijk eens op haar website en misschien herken je je erin.

http://opgewicht.web-log.nl/about.html

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb thuis zo'n "rolbeugel" voor je buik, weet niet hoe het heet, elke dag 100-150 x doen en na 3 maanden oogt het geheel VEEL strakker (maar de kg gaan er inderdaad niet door weg, maakt mij niet zo veel uit als het maar niet "blubbert")
amigo