Wie weet er waar ze een zwart tshirt verkopen met Chicago 50 erop voor mannen?

Zie afbeelding

Toegevoegd na 2 dagen:
Zoiets is in de winkel te koop (geweest).
Dus ik zoek niet een winkel waar je zelf tshirts kunt drukken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

In Chicago? Maar daar zul je niet elke dag komen...:)

Weet je misschien iemand of een shop waar je t-shirts kunt laten bedrukken? Dan kom je met een unishirt aan en daar wordt het geregeld.

En volgens mij bestaat er ook een programm op de pc dat je zelf je ontwerp kunt maken en dat je dat er dan op kunt strijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bijvoorbeeld de Hema kan je dit soort dingen zelf laten drukken. Je maakt de afbeelding gewoon op de pc en gaat met een usb stick of cd naar de hema en laat het daar op een shirt drukken. Duurt een paar dagen. Ik geloof dat je het zelfs ook via internet kan doen.
Ik heb hetzelf al eens gedaan voor iemand en dat was 2 jaar terug. Hij draagt het shirt nu nog met veel plezier.