Kun je je kleding al 10 dagen van te voren in je reistas doen?

Of gaat dat het dan stinken/rotten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Zolang de kleding droog is, en de tas ook, kan dat prima.
Het rot toch ook niet als het in de kast ligt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doe ik het altijd. Ongeveer twee weken voordat ik vertrek zet ik de koffer klaar. Elke keer wanneer ik iets tegenkom waarvan ik denk het nodig te hebben doe ik het alvast in de koffer. Voor vertrek kijk ik nog even alles na en selecteer ik. Superhandig. Geen gestress van dingen die vlak voor vertrek nog gewassen moeten worden of spullen die je niet kunt vinden. Is nog nooit gaan stinken of rotten! Je moet er natuurlijk wel schone en droge kleding in doen.
Als het even kan zou ik wel deksel open laten staan. Of anders een zakje lavendel of sandelwoodhoutje zodat het niet muf wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang je de tas maar wel open laat staan kan het geen kwaad hoor. voorwaarde is natuurlijk wel dat het er droog in gaat net als wat de anderen al hebben geantwoord. ik doe dat meestal ook met de zomervakantie .het kan wel gaan kreukelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't kan wel maar 't is niet zo handig. Je heb misschien nog wel wat nodig wat in die tas zit en dan moet je het weer helemaal overhoop halen! En waarom zou je dat eigenlijk doen?