Wat voor middeltjes zijn tegen wallen?

In de ochtend heb ik soms best wel wallen, zijn er bepaalde dingetjes hoe je eraf komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Het klinkt vreemd, maar toch: Sperti aambeienzalf. Probeer maar uit (dun smeren).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Ja!! Dit is helemaal waar. Hippo je bent me nétl voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje, werkt echt.

Andere antwoorden (6)

Ik heb ooit gehoord dat je er uierzalf kan opsmeren, maar of het echt werkt, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Denk het niet. Je bent in de war met het antwoord hieronder van Hippo.
Zorg op de eerste plaats voor een goede nachtrust.
Voor dat je gaat slapen,ontspan eerst een poosje door geen inspannende dingen te doen.
Pak een boek of hang gewoon een poosje voor de tv.
En alle middelen die je ertegen kunt kopen,zijn allemaal lapmiddelen om de zaak te verbergen.
Er gaat niets boven nachtrust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bed iets verhogen dus onder je bedpoten een boek leggen. Een cm is al genoeg zo stroomt het vocht niet naar je hoofd en scheelt wallen. heb je er dan nog last van helpt aardappel goed. Schijfje aardappel onder je ogen en whola je walleen verdwijnen. Geen vocht inbrengende cremes gebruiken dat verergerd alleen maar. Ijs helpt ook tegen wallen. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed merk ooggel helpt echt .breng t juist s avonds
Aan en t liefst s morgens ook.wallen ontstaan doordat de
Vochtcirculatie geblokkeerd is. Dit is s nachts t probleem, vandaar
Dat je dit dus s nachts moet stimuleren, dus s avonds aanbrengen,
Zacht inkloppem met de ringvinger van binnen naar buiten.
En pas op met crèmes en zalven die niet geschikt zijn voot rond
Je ogen,je oogtraanvocht kam dit niet afbreken, daar door
Kunnen de niet afgebroken olien achter je oogbol komen na verloop van tijd,dus pas op daarmee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak langzaam een sleep beweging met jouw vinger vanuit jou neus over de wallen naar de buiten kant van jou ogen .
En doe dit enkele malen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 56 jaar oud en heb me meerdere keren bedrogen gevoeld door producten die niet deden wat ze beloofden....behalve INSTANTLY AGELESS. na enkele minuten is de huid onder de ogen strak en zie je er meteen vele jonger uit. Koop dit product wel op de officiële website want wat je koopt op ALI is rotzooi. Gewoon doen je zal er geen spijt van krijgen.