Zijn er technieken om het wit van je oog te kleuren, bijvoorbeeld door tatoeage?

Toegevoegd na 27 minuten:
Hoeft echt niet alleen tattoos te zijn. Kan me voorstellen dat er kleurvloeistoffen voor in de handel zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Getver..
rebecca
13 jaar geleden
auw

Het beste antwoord

Ja er zijn gekleurde lenzen in de handel die zo groot zijn als het wit van je oog en allerlei kleuren hebben, als je hem in hebt lijkt het net of je oog een andere kleur heeft, iemand die lenzen gewend is heeft er geen of weinig moeite mee, om ze in te doen, maar als je het voor het eerst doet, zal het tegen vallen , oefening baart kunst, dit lijkt mij een beter idee dan tatoeëren of kleur vloeistof, ga zo weinig mogelijk knoeien met je ogen, want je hebt er maar 2 en die zijn heel belangrijk, want ze moeten misschien wel 80 jaar of langer mee, ik spreek uit ervaring ik heb zelf maar 1 oog waar ik mee zie, en dat is verschrikkelijk lastig, en ben voor vele beroepen afgekeurd, het had voorkomen kunnen worden als ik.............dus wees heel zuinig op je lichaam want dat is iets unieks, ja zelfs zo uniek dat je je ogen niet hoeft te kleuren, je bent van jezelf mooi genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jha toevalig eens gezien van een vent die zijn oogwit, zwart liet maken. dit ging met een injectienaald. was op discovery ofzo:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.humo.be/tws/filmpjes/17687/tattoo.html

Hier even kijken!

Toegevoegd na 36 seconden:
Niet voor gevoelige kijkers is dit he;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow woooooooooooooooooooooooooooooooow omg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het nog Shilan?
Een hele goeie techniek die ik je zeer afraad: zorgen dat je conjunctivitis krijgt, bindvliesontsteking. Met wat pech wordt je hele oogwit rood.
Een adertje dat springt kan ook spectaculaire effecten geven (kindertjes die wegrennen., gillend dat je een vampier bent...).
Scleritis is een ontsteking van dieper gelegen weefsel van het oog en geeft een paarse verkleuring.

Ik denk dat je met vloeistoffen niet ver komt, juist omdat je oog gemaakt is om alles dat er van buiten in komt zo snel mogelijk weg te werken. En iets dat echt flink inwerkt en dus langer effect heeft, lijkt me niet zo gezond voor je oog...