hoeveel kost he als je je benen wilt laten laseren? en hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De kop van het laserapparaat wordt geplaatst op het te behandelen gebied. De lichtbundel wordt maar een fractie van een seconde uitgezonden op de huid. De energie van het laserlicht wordt hoofdzakelijk opgenomen door het pigment dat rond de haarwortel aanwezig is. Hierdoor worden de haarwortelcellen opgewarmd en selectief vernietigd. Door het maar zo kort afgeven van de warmte en het gebruik van een gekoelde kop zal de huid in de omgeving van het haar goed beschermd zijn en is de behandeling minder pijnlijk.

Deze gekoelde laserkop, de ChilltipTM zorgt voor extra bescherming van de huid en maakt de methode zeer verdraagzaam. Verdoving is niet nodig.Door de huidvriendelijkheid van deze laser is de huid na de behandeling alleen wat rood, zoals na zonnebrand en kan wat zwelling vertonen. Dit is echter afhankelijk van het huidtype. Deze reacties verdwijnen gewoonlijk snel, u kunt direct uw normale bezigheden hervatten.

Intake vanaf € 35,-
Bovenlip vanaf € 60,- p/b
Kin vanaf € 80,- p/b
Onderbenen vanaf € 290,- p/b
Bikinilijn vanaf € 150,- p/b
Oksels vanaf € 100.- p/b
Rug- schouders man vanaf € 475,- p/b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan ook je benen laten laseren omdat er spataderen zitten. Dat is vanwege de medische noodzaak inbegrepen in het basispakket en dus gratis.
Als het alleen om haren verwijderen gaat, zie bovenstaand antwoord. Met daarbij de aanvulling dat laseren bij blonde haren niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overweeg ook i.p.l. ! het is goedkoper en gaat in de toekomst nog goedkoper worden. je hebt geen kans op verbranding (met laseren bestaat wel de kans). Wel moet je rekenen op meer dan zes behandelingen en maximaal 70% kan weggehaald worden maar dat is met laseren hetzelfde. het kost ong. €170 per behandeling, oftewel een rib uit jelijf dus weet waar je aan begint!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt gedaan met gerichte laserflitsjes die je haarzakjes verbranden. Je voelt er bijna niks van, het brandt een heel klein beetje.

Je moet rekenen op minstens 6 behandelingen voordat het haar echt wegblijft. Voor een kleine behandeling als het laseren van kinhaartjes of snorhaartjes wordt al 50 euro per keer gerekend, dus als je je benen wil laten laseren ben je de hoofdprijs kwijt.

En dan nog wat: het werkt NIET bij lichte haartjes, en dat weet ik (en mijn portemonnee) uit ervaring. Mensen die andere ervaringen hebben: graag hoor ik ook positieve reacties.