Als mensen vragen: Wie is dat meisje. En het antwoord is, "dat is degene met zoveel make up op".
Dan draag je teveel make up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, dat is een goeie

Andere antwoorden (25)

als je heel lelijk bent van je eigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ dat kan zeker...
als mensen zich lelijk voelen, gebruiken ze make-up om zich mooier te maken...doe ik ook hahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, da's heel leuk en aardig, maar het zal er toch een keer weer af moeten... en toen ging de deurbel...OEPS! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zo'n dikke laag plamuur maakt iemand alleen maar lelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smaken verschillen hippo
er zijn vrouwen die zich mooier voelen met een dikke laag make up
en het gaat erom dat je jezelf zeker voelt
Om iets te camoufleren, lid tekens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer je bv bij toneel werkt..
of als je fotomodel bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ligt er wel aan wat voor foto's het zijn natuurlijk. Als het naturel foto's moeten zijn, heb je alleen mascara en poeder tegen het glimmen.
Als het om fashion of glamour foto's gaat, ben je meestal wel volgeplamuurd :P
Als het er bijna afvalt....en TEveel als het er echt afvalt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Als wat er af valt? Je gezicht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ..je broek..haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies!! Zo'n vraag kan ik echt niet serieus nemen hoor.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neeeeeeeeeeeeee... als het 'plamuur' gaat afbrokkelen als je lacht!
WendyH: +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed Scarlet101! ;-)
Op de televisie, toneel en in de film wordt veel make-up gebruikt, de belangrijkste reden hiervan is om de effecten van het felle licht tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag wil opvallen.

~ Modellen gebruiken veel make-up bij foto-shoots

~ Als je naar een disco gaat of een feest met een paar vriendinnen doe je meestal ook veel make-up op

~ Als je op een verjaardag bent bijvoorbeeld, is het erg leuk om je op te maken met make-up
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bang bent dat je zonder make up niet knap genoeg bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er uit begint te zien als een barbie.
Of er zo uit wilt zien:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk geantwoord! een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, bedankt:)
als je elke dag draagt is het al veel.
als je niet meer zonder kan, dan is het teveel,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen gebruiken make-up omdat ze onzeker zijn en make up verbergt veel dingen maar gaat uiteindelijk af doordat je bijv. zweet en dan zie je het alsnog dus eigenlijk heeft make-up niet echt veel nut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je onzeker bent. Dat hoeft niet alleen met je uiterlijk te maken te hebben. Bijv als je verlegen bent of denkt dat je anders er niet bij hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat graag wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een vrouw bent om beter over te komen. Als je een man bent weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je,nét als Michael Jackson destijds,een huidziekte hebt of een andere gezichtsaandoening,b.v. een litteken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gebruik veel make up als je daarmee afsteekt tov de mensen (lees vrouwen) om je heen. Bij een wandeltocht is dat veel sneller dan bij een fotoshoot.

Ik heb je vraag letterlijk gelezen (dus wanneer is het veel, in vergelijking met wanneer is het weinig). Als je eigenlijk bedoelde: Wanneer gebruik je (het beste) veel make-up, zie veel van de andere antwoorden
amigo
13 jaar geleden
Er zijn zoveel verschilende redenen..

-Voor toneel
-Voor een feest
-Omdat je onzeker bent
-Omdat je het leuk vind om op te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen gebruiken volgens mij teveel make-up als ze onzeker zijn. Vooral om rimpeltjes en oneffenheden weg te werken. Maar er zijn ook vrouwen die zo'n dikke laag plamuur mooi vinden. Ik zie nog weinig vrouwen die geen make-up dragen. Ik persoonlijk gebruik alleen oogschaduw en lippenstift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen ik ging trouwen,
ik ben van mezelf niet zoveel make-up gewend, dus het leek voor mij alsof er heeel veel op kwam.
maar het zag er toch heeel erg mooi en natuurlijk uit, toen de schoonheidsspecialiste dat deed.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt mij duidelijk dat dit geen vraag is die over u gaat. -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou zomaar kunnen chris, het is echter (gezien vanuit een persoonlijke invalshoek op de vraag) WEl een goed antwoord...
@flyingcrow: ik ga in dit antwoord helemaal met je mee. +
flyingcrow
13 jaar geleden
dankjewel Scarlet 101
om lidtekens of lelijke plekken van je gezicht te verbergen, of om jezelf NOG mooier te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je te zwaar opgemaakt ben,bv: om naar het werk te gaan of overdag.
S'avonds daarentegen als je uitga kan je je wat zwaarder opmaken zoals smoking eyes,super mooi trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind persoonlijk dat..
als je wimpers meer op spinnenpoten lijken..
Je overdag met een dikke laag foundation/blush/oogschaduw/lipstick etc. de straat op gaat.. en je gezicht misschien zelfs afgeeft..
Dan gebruik je (te)veel make up.. :P

oh, en als je make up snel op gaat, (bijv. iedere 2 maanden nieuwe foundation) dan gebruik je ook veel make up. :) goeie graadmeter..! die van mij heb ik al een jaar.. haha

Toegevoegd na 2 minuten:
less is more.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag wil opvallen, je vind dat je er niet mooi uitziet of bij bijzonderheden gebruik je meestal veel make-up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was kortgeleden in Amsterdam: op het station zag ik een meisje dat zich geschminkt had.
Strakwit gezicht, geverfde mond tot over haar eigen mond, grote blauwe vlakken boven haar ogen, zeer grote, donkere wimpers (nep of echt; kon ik niet zien), doorgeverfde wenkbrauwen, en puntige hoeken over haar wangen waarvan ik de kleur vergeten ben. Ze was in alledaagse kleren met los (lang) haar.

Als ik mij zo zou schminken zou ik daar niet mijn gewone trui onder- of over aan trekken, als je die aan/uit moet doen dan veeg je alles door elkaar, zeker met je haar los. Omdat ze die kleren droeg (en omdat ze er schitterend doch verder niet opvallend uit zag) denk ik dat ze zich vaker zo schminkt. In haar geval zou ze dus echt veel make-up gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet meer kan lachen door al die pannekoek op je snoet ..........

of als je krampachtig valse jeugd probeert vast te houden
(mevr.Paay,mevr.Bruekhoven)