wat is de beste manier voor ontharen? dus benen e.d

Toegevoegd na 16 minuten:
Bij scheren krijg ik vaak last van ingegroeide haartjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik gebruik altijd de epilady voor m'n benen. Dan worden de haartjes er ahw uitgetrokken. Doet niet zo'n pijn hoor. Voordeel is dat de haartjes langer wegblijven en zacht zijn als ze terugkomen. Dus geen stoppeltjes. Voor m'n oksels/bikinilijn gebruik ik hars (laat ik doen) en voor de (dons)haartjes op m'n bovenlip gebruikt mijn schoonheidspecialiste een invelkaar gedraaid touwtje om ze eruit te trekken.

Toegevoegd na 41 seconden:
invelkaar = in elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

harsen. vaak krijg ik deze vraag van mensen in mijn salon, en ik geef altijd harsen als antwoord omdat de haartjes na een lange periode van harsen minder snel en dik terug komen. ook blijven ze langer weg dan bij scheren, en is het minder pijnlijk dan elektrisch epileren. als je echt een goede manier wilt kun je denken aan IPL laseren (haartjes weg halen door middel van laser flitsen) maar dit heeft veel behandelingen nodig en kost erg veel geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste manier vind ik: 'ontharingscreme'. Gewoon omdat dit snel en pijnloos ontharen is.
Creme op je benen, even laten intrekken en afspoelen maar: haarloos.
Harsen is denk ik wat langduriger, maar vind het veel pijnlijker, evenals epileren. Erg naar vind ik dat.
Ik ga dus echt voor de ontharingscreme, maar dat zal denk ik ook wel een beetje persoonlijk blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou.. ik koop altijd die goedkope van Kruidvat eigen merk... die bevalt prima en is goed te betalen als je wat meer nodig hebt.
Dat ligt helemaal aan wat jij prettig vindt.
Je kan scheren, wat (als je het goed doet) pijnloos is, maar de haartjes groeien dan vrij snel weer terug en dan krijg je stoppels.
Je kan epileren of harsen, dit zorgt ervoor dat je benen geruime tijd glad blijven, maar dit doet wel pijn.
Ook heb je de chemische ontharingmiddelen, dit schijnt in de meeste gevallen pijnloos te zijn, maar er zijn gevallen waarin ze brandblaren en andere irritaties veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ontharings strips...
ontharen, en weken geen haren meer...tof...