Heeft iemand suggestie's

Hoi,

Ik ben kapster en heb een aperte vraag gekregen ven een man van 36 jaar.
Hij wil een compleet fout kapstel en moet 3 weken blijven zitten en alles mag.
Alleen als ik met kleur of blondeer ga werken dan moet het er wel met een tondeuse coupe er weer uit zijn, dat is het enige waar ik rekening mee moet houden.(Ook permanent mag)
Zijn haar is ongeveer 6 cm lang en heeft stijl dik bruin haar wat al een beetje grijs wordt.
Heeft iemand een suggestie voor mij want misschien krijg ik er een goede idee van.

Groeten Sandra.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Wat een leuke vraag, +!
Misschien een heel fijn permanentje voor bovenop, en van onder af opgeschoren (soort bob).
Daar hoort ook een fijn snorretje bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pressies wat ik onmiddellijk voor me zag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coupe balkenende
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven op het hoofd dikker laten. Boven de oren (2cm) in een rechte lijn rond om knippen en er onder van achteren opscheren zodat je een soort helm krijgt. In die helm een scheiding rechts uit het midden. Links een grote lok die vanuit de scheiding naar links boven het oog weg draait.

Fouter kan het niet, en gewaagder ook niet. Temeer omdat de beroemdste drager van dit kapsel Adolf Hitler was. Maar ik weet natuurlijk niet hoever hij wil gaan. Uiteindelijk zijn die "helmpjes"die je een tijd geleden bij jongentjes veel zag hiervan afkomstig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een variant op bovenstaand vreselijk kapselke:
Coupe Zorg! Maar dan zonder dat plastic kapje. Ik vrees dat hij na die 6 weken dan wel eventjes met een 'bloot hoofd' rondloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jasses! Hoe 'fout' wil iemand het hebben... *zucht* :-/