Wat is een mooie make-up kleur voor iemand die bleek is?

Schmink voor bleke mannen en vrouwen, waardoor ze er op een podium maar ook van het podium 'gewoon' uitzien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ondergrond nog bleker maken en dan heel naturel ogen en mond bijwerken, lichtrood. Zie hier:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Licht paars. Of licht blauw/groen (:

Toegevoegd na 2 minuten:
Of een beetje roze/paars zoals op de foto :
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me mooi, je legt zo het accent op de ogen!
Als je bleek bent zou ik geen nepkleuren gebruiken, ... liever heel natuurlijke. Je hebt nog niet eens een vloeibare make-up nodig, want de bleke onderkleur is in tegenwoordig. Gebruik hierop wel een rouge van een natuurlijke kleur, ... bruin/oranje-met ietsie roze tintje en dezelfde kleur lippenstift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou als basis een dagcreme met een tintje kunnen gebruiken, dat ziet er heel natuurlijk uit.
Verder zijn de beide eerst genoemde antwoorden zeer juist.

Gewoon maar eens uitproberen, succes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt ook van de haarkleur af, en de kleur van de wenkbrouwen.....ik zou zeggen...uittesten!
Maar zeker geen donkerbruine kleur gebruiken op het gezicht, de kunst is geschminkt zijn zonder het opvalt....komt mooi naturel over, heeft zen charmes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit hangt helemaal van je kleurtype af. Heb je een gelige ondertoon in je huid dan draag je het best warme make-up kleuren met een beige foundation. Ben je echter een koel kleurentype (blauwe huidtoon) dan moet je juist koele kleuren dragen en een roze foundation. Om je kleurtype (bij benadering) te bepalen zie hier:

http://www.schoonheidssalonjenny.nl/schoonheidssalon/home/index.php

Op de sitepagina daar even naar beneden scrollen. Daar vind je een testje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of hier: http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/welk_kleurtype_ben_ik.htm