Weet iemand waar je leuke customized t-shirts kan bestellen?

Weet iemand een NL website waar je zulke t-shirts kunt bestellen?

http://www.tshirthell.com/hell.shtml

Reden dat ik bij die site niet kan bestellen is omdat het alleen betaalbaar is in Dollars.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan trouwens ook je euro;s omzetten in dollars, die op ee andere spaarrekening zetten, en dan betalen. maar dit moet via de bank en kost wat moeite, maar uiteindelijk heb je toch de tshirts van de site! (ik heb dit ook een paar keer gedaan, en daarom kan je voor vragen natuurlijk bij mij terecht!)

Antwoorden (4)

Neem eens een kijkje op large.nl, hier hebben ze veeeeel van dit soort shirts :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.vistaprint.nl
Daar worden ook foto's gedrukt op t-shirts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of is misschien onderstaande site iets voor Jou?
13 jaar geleden
waarom maak je er zelf niet 1 .

http://www.shirtcity.nl/