Wie iemand waar ik een goede mascara kan kopen. Die je wimpers echt HEEL dik maken. (spinnenpotmascara) De kleur moet zwart zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
spinnenpot? Nog nooit van die term gehoord.
Annswers
13 jaar geleden
Ik ook niet en toch weten we wat je bedoeld:)

Het beste antwoord

Wat de reclames je niet vertellen: dat lukt met iedere mascara. Kwestie van meerdere dunne laagjes aanbrengen. Vandaar dat er foto's zijn uit de jaren 60 en 70 waarop vrouwen zulke wimpers hebben, terwijl al die moderne volumemascara's met bijzondere borsteltjes nog niet waren uitgevonden.

Mijn huidige favoriet is de simpele Etos eigen merk zwarte waterproof mascara.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mabelinne colasall volume.
Deze heb ik ook ooit gehad, maar vond het effect wat jij wil, niet zo mooi bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bourjois volume clubbig. Definitely.
Colossal van maybeline die spreidt juist heel goed, dus juist geen spinnenpoteneffect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
L'oreal Paris Double Extension is een hele goede mascara!
Ik gebruik zelf The Colossal van Maybelline als eerste laag, en vervolgens doe ik die van L'oreal eroverheen.
Hij bestaat uit een witte en een zwarte mascara, maar ik gebruik zelf alleen de zwarte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem altijd een mascara van de etos en als die het niet meer zo goed doet haal ik het binnenste dopje eruit en dan heb je ook mooie volle wimpers. Even oefenen maar het resultaat is wel wat je wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
etos huismerk vind ik persoonlijk heel goed, of essence is ook klonterig.