Waar kan mijn zoon wiskunde bijles VWO3 krijgen in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wiskunde
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
De eerste stap is natuurlijk via zijn eigen school! Informeer bij de docent welke mogelijkheden hij/zij kan bieden of welke mogelijkheden hij/zij kent. Misschien hebben meer leerlingen moeite met wiskunde en kan er in overleg een bijlesprogramma worden opgezet. Het is zelfs mogelijk dat dat al bestaat.
Erna55
9 jaar geleden
Soms zijn er ook goede wiskundedocenten die met FaceTime via de computer les geven.
Reddie
9 jaar geleden
@Erna55 , Dat werkt niet. Je kunt wel via een computer les geven, maar geen bijles.
Daarvoor moet je namelijk in samenspraak de bottleneck zien te vinden. Dat ene stukje (on)begrip waar het op stuk loopt.
Erna55
9 jaar geleden
@reddie, Met FaceTime kun je praten en elkaar zien. Dan lijkt het me wel mogelijk om de flessenhals te vinden. ; )

Antwoorden (1)

Studenten aan de universiteit zijn vaak bereid om middelbare scholieren bijles te geven. In Amsterdam zijn er maar liefst twee universiteiten, dus er is vast wel één student te vinden die je zoon bijles kan en wil geven.