• Waarom is 2.sinus(- 666º) exact phi?

Dus de zogenaamde twee getuigen keer de sinus als functie van eenheid en rondheid, waarbij het negatieve getal van de antichrist in graden, oftewel het getal van de christ, wordt ingevuld, en exact phi geeft.

Toegevoegd na 4 minuten:
ook is het zo dat e^arsinushyperbolicus(1/2) = phi

een simpel verband tussen twee van de meest eminente natuurconstanten, wederom met de twee getuigen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wiskunde
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin! 2+2=4 is ook *erg* verdacht.
Twee getuigen plus twee getuigen zijn samen vier getuigen...
Daar moet wat achter zitten, toch? En 2*sin(-666) is *geen* pi, dus het klopt ook nog eens niet! Waar wil je eigenlijk naar toe met je vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al sla je me dood...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met - 666º?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gulden snede verhouding 1/2 = 1/2 wortel 5 ook wel ø genoemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel uiteraard 1/2 + 1/2x 5^1/2
capthavoc
14 jaar geleden
ik heb geen verstand van wisknudde ;)
maar ben wel geinterreseerd in jouw conclusie bijbels gezien. wat houdt zou het inhouden enzo ?

Het beste antwoord

- 666 is het antigetal van de antichrist, dus het getal van de christ, de christus laat zich kennelijk in alles via phi terugzien!

Toegevoegd na 2 minuten:
God is everywhere!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb even mijn grafische rekenmachine erbij gepakt en dit is wat er uit je rekensommen is gekomen:

2*sin(-666grad) = 1,618033989

De arcsinushyperbolicus is gewoon de inverse sinus hyperbolicus. Daaruit volgt de volgende berekening met jouw som:

e^(sinh^-1(0.5)) = 1,618033989

Deze sommen geven inderdaad de zogenaamde 'Gulden Snede', ook wel 'phi' genoemd (voor de leken: 'phi' is iets heel anders dan 'pi', welke slechts de verhouding tussen de diameter en de omtrek van een cirkel weergeeft).

Ik zie deze functies als een soort puzzels. Je kan altijd oplossen waarom dat speciale getal daar is. Ik ben nu nog aan het puzzelen op de eerste opgave, maar
in het geval van de tweede 'functie' moet ik je helaas al teleurstellen:

Zo is de functie van de inverse sinus hyperbolicus als volgt:

arcsinushyperbolicus = ln(x+wortel(1+x^2))
Van het natuurlijke logaritme 'ln', (de 'e-log') is het volgende bekend:
e^(ln(x)) = x

Jij doet het volgende:
e^(arcsinushyperbolicus(0,5)) = phi ; wat betekent:

e^(ln(0,5+wortel(1+0,5^2))) = phi
Hieruit volgt:
0,5+wortel(1+0,5^2) = phi

Zoals je ziet, heeft je eigen 'som' de mathematische constante 'e' zelf weggewerkt. Deze beïnvloedt de uitkomst dus op geen enkele manier.

Wat overblijft is het volgende:
0,5 +wortel(1,25)

Aangezien geldt:
wortel(x* 4) = wortel(x)*wortel(4) = wortel(x)*2
geldt ook:
wortel(1,25*4) = wortel(1,25) *2; waaruit volgt:
wortel(5) = wortel (1,25) *2

Aangezien het getal 'phi' wordt berekend door:
phi = (wortel(5))*0,5+0,5
Kan je stellen:
phi = wortel(1,25) +0,5
Dit is precies wat overbleef bij het 'ontmantelen' van jouw functie.

De oplossing van het eerste sommetje ben ik nog mee bezig.

Toegevoegd na 1 uur:
Zie voor die oplossing de reacties.