Van wat kan ik foto's maken waarin de pythagoras theorie duidelijk zichtbaar is?

Voor een wiskunde project moet ik ZELF foto's maken, dus niet van internet, waarvan kan ik foto's maken zodat de Pythagoras Theorie goed zichtbaar is?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik bedoel de stelling van Pythagoras.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wiskunde
1.1K

Het beste antwoord

Fotografeer een driehoek waarvan 1 van de hoeken 90 graden is. B.v een gebouw ,een raam ,een fotolijst enz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt hier heb ik echt wat aan :)

Andere antwoorden (1)

Neem een touw, leg daar op gelijke afstand 12 knopen in, leg dit vervolgens in een (3/4/5) driehoek en neem er een foto van. Dat was de manier hou de oude Egyptenaren een rechte hoek konden construeren voor landmeetdoeleinden.