Ik heb een wiskunde programma gedownload voor de TI 84 Plus rekenmachine maar hoe krijg ik die aan het werk?

Hier heb ik het gedownload maar ik krijg hem niet aan het werk. Ik heb hem geprobeerd met de pgrm knop alleen krijg ik een error http://www.calcprograms.nl/programmas.php

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb hem al op mijn rekenmachine alleen probeer ik lineair app op mijn rekenmachine aan het werk te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke error krijg je? Ik neem aan dat je met TI connect het prog heb overgezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welk programma?

Antwoorden (1)

Probeer eens als administrator.
rechtermuisknop --> administrator
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol. Uhu tuurlijk kan dit. Vertel hoe heb jij je muis werkend op je rekenmachine aangesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad; dit werkt niet ....