wat is een goeie site om de uitwerkingen boek van Getal en ruimte 3 vwo deel 2 van 2010 te kopen?

ik heb op enkele sites gevonden maar weet niet of dat de goeie zijn omdat er geen foto opstaan...
heeft er iemand ervaring hiermee?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben namelijk bang dat ik niet de goeie editie neem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd de uitwerkingen die op internet staan.
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Hoofdstukken.htm
Ze zijn misschien van editie 7, maar bijna alle opdrachten komen overeen. En de uitwerkingen kloppen ook. Mocht je toch liever een uitwerkingenboek kopen, dan is het wel handig als je even in je vraag vermeldt wat voor soort wiskunde je doet (A/B/C/D).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site staan alleen antwoorden van leerjaar 4 en hoger!

Antwoorden (2)

Een foto van de voorkant is niet altijd de beste manier om een boek van internet te kopen. Een uitgever kan bijvoorbeeld een nieuwe editie uitgeven, zonder de voorkant te veranderen.
Het beste kun je het ISBN-nummer gebruiken. Elk boek heeft een ISBN-nummer, dit is een uniek nummer dat speciaal bij dat ene boek en die uitgave hoort. Neem het nummer over van het boek dat je wilt hebben en check op internet of dit hetzelfde is. Ook kun je op ISBN-nummer googelen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien niet een geheel antwoord op de vraag.
Maar je kan ook de uitwerkingen op internet opzoeken. Ik doe het zelf altijd op mijn telefoon, zodat ik ze in de les kan opzoeken (wel even aan de leraar vragen of het mag natuurlijk). En veel klasgenoten printen alleen de pagina's die ze nodig hebben uit en nemen deze dan mee naar de klas.