Waar kan je de uitwerkingen vinden van Getal & Ruimte 3 VWO Deel 1 van 2011?

eerste druk, derde oplage 2011!
ik kan vele uitwerkingen vinden van andere edities maar niet deze!

Vroeger gebruikte ik Schnk.nl maar daar staan de uitwerkingen niet meer bij...
Ik heb volgende week een proefwerk over heel het boek dus het leek me handig om ook de uitwerkingen erbij te hebben om te leren.
Groetjes,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
9.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je die niet op internet vinden. Ik vraag ze altijd aan mijn docent. Bij ons heeft de docent ze allemaal in een grote map zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel vroeger stonden ze op Schnk.nl
maar nu is het wss weggehaald want ik kan het nergens meer vinden...
Onze docent geeft nooit de uitwerkingen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsjaaa, ik heb dit boek ook. Hopeloos dat de uitwerkingen niet op internet staan. Volgens mij staan trouwens de uitwerkingen van de herhaling en d-toets wel op internet. Je docenten hebben een code waarmee alleen zij alle uitwerkingen kunnen zien, vraag aan hun of je de uitwerkingen mag hebben..

Antwoorden (1)

Ik denk dat je deze site nodig hebt. Het is geordend op hoofdstukken, dus ik weet niet zeker of 3 vwo er ook bij zit, maar waarschijnlijk wel. Als je op Google 'uitwerkingen hoofdstukken' intypt, kom je er meteen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is hem niet
er is namelijk geen editie van 2011