Hoeveel links tussen personen moeten er worden gelegd totdat iedereen qua vrienden in de wereld met elkaar verbonden is?

Ik bedoel, ik heb een vriend die kent een meisje uit canada, dat meisje kent weer iemand uit nieuw zeeland en die persoon uit nieuw zeeland kent mij weer. Hoeveel tussenpersonen heb je nodig dat je met iedereen op die manier in verbinding staat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wiskunde

Het beste antwoord

de vraag is al eens eerder gesteld...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je de link erbij zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik kon de vraag ook niet vinden. Anders had ik hem niet gesteld natuurlijk..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herinner het me... 6, maar was wel anders gesteld... Nee het was hoeveel mensen ken je: 200 was dat... Dus 200^6 = 64000000000000... 6,4 miljard... Als ik goed tel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/mensen-mens-gemiddeld.6786 Die bedoelde je zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@pimstyle & @som... Ik zoek naar de link, kan hem niet zo snel vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh Cindy1985... Als ik jou niet had... Oneindig dank...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top! Xinix, zet hem anders even in je antwoord, dan valt het meer op en kunnen er misschien ook andere inzichten worden gegeven. De huidige vraag wijkt iets af van de vraag in de link namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@som... Doe ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je maat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks voor je inspanning Xinix