Bovenop en Onderop de cirkel teken je een horizonatale lijn.
Links en Rechts een vertikale lijn.

Verbind de snijpunten van die lijnen met diagonalen.

Het snijpunt van de diagonalen is het midden van de cirkel.

voila!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door het punt te zoeken dat even ver van alle randen afligt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op deze manier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op papier? Dan is exact niet echt heel exact natuurlijk, maar je kunt het als volgt doen: pak een liniaal en trek een streep van een kant van de cirkel naar de andere, tegenovergestelde kant. De liniaal gebruik je om de tegenovergestelde kant te bepalen: daar liggen de punten het verst uit elkaar. Vervolgens trek je op een andere plek een tweede streep. Het punt waar de lijnen elkaar snijden is het middelpunt van de cirkel.