Hoe maak je het meeste kans om als honderdste beller of sms'er binnen te raken voor een wedstrijd?

Ik bedoel dan specifiek voor een wedstrijd op de radio.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
1.8K

Antwoorden (6)

heel vaak sms-en of bellen. Dat is volgens mij de enige manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is puur toeval als je geselecteerd wordt. Dit kan je neit beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaat niet zoiets dat je meer kans kan maken. Het enige wat zou kunnen helpen is om veel te bellen/smsen. Maar over het algemeen verlies je alleen maar geld aan zulk soort wedstrijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet doen,
De kans dat je de 100ste bent is is heel klein.
Je hebt ook grote kans dat je telefoonnummer word doorgegeven en dat je dan ineens aan een abbonement vastzit en dan ineens een telefoon rekening van 50 euro hebt (zoals ik had)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*wordt ;-) Toch bedankt voor je antwoord!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
**abonnement ook trouwens ;-)
***telefoonrekening ;-)
Bellen met verschillende toestellen. Je huisnummer, je GSM en de GSM van je huisgenoten. Als je met 4 toestellen kan bellen heb je al 4 x zoveel kans als de rest die met 1 toestel belt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door met 100 telefoons tegelijk te bellen