hoeveel procent ben je goedkoper uit als je een jas van 136,36 koopt in marrokkoo en hij 340,90 in nederland is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
136 wat. Euro?
Want je gaat ook te maken krijgen met de wisselkoers enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie wiskunde vraag!

Antwoorden (2)

Dan ben je 60% goedkoper uit. Maar als je extra kosten moet maken om die jas in Nederland te krijgen, wordt dat natuurlijk minder.

Toegevoegd na 1 minuut:
((340,90 - 136,60) / 340,90) * 100
13 jaar geleden
Daarnaast zit je nog met twee risico's

1. Is hij dan wel "echt" en wordt je niet opgelicht
2. Kan zijn dat je nog belasting moet betalen om hem in te voeren!

Succes hoop dat het lukt!