Stomweg omdat het geen breuk is.
Sommige mensen denken bij Pi aan 22/7 welke een repetent beeld laat zien(3.142857142857 enz. maar Pi IS geen 22/7.
Helaas.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat het zonder er een repeterend patroon is
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wat bedoel je met "er" ?
ronron1212
13 jaar geleden
er = sorry te snel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het zonder sorry te snel een repeterend patroon is?...
Nu snap ik er helemaal niks meer van :(
ronron1212
13 jaar geleden
Lees en begrijp omdat het zonder een repeterend patroon is PI dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het blijft een antwoord dat geen antwoord geeft op de vraag...
ronron1212
13 jaar geleden
Jameer dat je niet begrijpt dat als er geen repeterend patroon in een deling zit het nooit een breuk wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waaruit herleid je dat ik dat niet zou begrijpen? Jij zegt dat het niet repeterend is omdat het niet repeterend is. Is dat een logische antwoord? "Het antwoord is A omdat het antwoord A is...." :/
Omdat er achter de komma telkens een ander cijfer komt, er zit geen patroon in. In tegenstelling tot een simpele breuk als 2/3, waar de uitkomst zich al na één cijfer achter de komma herhaalt: als 0,666666666 enz. Bij Pi gaat de breuk na het bekende 3,141592 eindeloos voort. Dus zonder zich ooit te herhalen.