In sommige gevallen kan het wel eens gebeuren, dat iemand die 'van buiten af' tegen een situatie aan kijkt een dimensie toevoegt, die je zelf niet kunt zien, omdat je er midden in zit.
Vooral als het gaat om kwesties die langzaam zo gegroeid zijn. Dan is het voor de een vanzelfsprekend, terwijl een ander het vreemde er van ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Soms zie je de invalshoek anders, bekijk je zaken rationeler of heb je meer ervaring dan de ander en lijkt het inderdaad dat je de ander beter begrijpt. Zeker in tijden van een crisis of in moeilijke tijden kan je de ander vaak goed helpen. Daar ben je vriend, partner, echtgenoot of ouder voor...