Is het mogelijk te dromen in een droom?

Is dit wel eens iemand overkomen; een droom hebben tijdens het dromen? Ik ben zelf altijd klaarwakker in mijn droom.
Uit de film ''Inception''

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb dat wel eens ja. Dan droom ik dat ik ga slapen, en dan droom ik dus ergens over in mijn droom, en daarna word ik in mijn droom wakker en denk 'oh het was een droom en nu ben ik wakker' en droom ik dat ik opsta en allerlei andere dingen meemaak, en dan word ik later écht wakker.
Heel raar, met name omdat ik dan altijd in die droom denk dat ik dán wel echt wakker ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

zelf meegemaakt, nee, maar het lijkt me wel mogelijk, alleen je zult in je droom niks voelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb inderdaad een keer gedroomd dat ik in mijn droom, droomde. Het gekke was, dat ik mij daar bewust van was.

Eigenlijk niets bijzonders, wel grappig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik wel eens.
Ik heb dan altijd een nare droom, en wordt vervolgens wakker. Ik denk dan:'hehe, gelukkig was het maar een droom!'.
En vervolgens wordt ik dan echt wakker!
Ik droomde dus dat ik droomde en wakker werd.
En werd daarna echt wakker.
Als je het nog volgt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je aan het dromen bent dan denk je of je gewoon aan het leven bent in het leven slaap je dus ja en ik heb het zelf meegemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja sorry als je aan het dromen bent dan denk je of je gewoon aan het leven bent.
in het leven slaap je dus ja.
ik heb het zelf meegemaakt.