wat zijn die andere cirkels bij stonehenge?

ik was met google maps wat aan het rond kijken.
ook bij stonehenge.
daar staan nog meer cirkels in de buurt.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Stonehenge,+Verenigd+Koninkrijk&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.4538,9.876709&ie=UTF8&hq=Stonehenge&hnear=Stonehenge,+4+A344,+Salisbury,+Wiltshire+SP4+7DE,+Verenigd+Koninkrijk&ll=51.178509,-1.826477&spn=0.013882,0.038581&t=h&z=15

Toegevoegd na 14 minuten:
ik tel al 20 cirkels daar in de buurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe werkt dat?

Het beste antwoord

Blijkbaar liggen er veel grafheuvels rond Stonehenge. Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vlak bij Stonehenge is een nieuwe ring gevonden. De vondst bestaat uit een cirkel met gaten waar vroeger palen in hebben gestaan. De nieuwe cirkel is een houten variant van de beroemde stenengroep.

Via de link meer informatie Gerrit!