De Debater.
Dit persoonlijkheidstype houdt ervan om argumenten en opvattingen te verpulveren. In tegenstelling tot de meer vastbesloten types doen Debaters dit niet omdat ze ook echt een bepaald strategisch doel willen bereiken, maar gewoon omdat ze ervan genieten.
Niemand houdt meer van het mentale sparren dan Debaters, aangezien het ze een kans biedt om hun moeiteloos en snel werkende verstand, hun brede kennis en hun capaciteit om ogenschijnlijk ongerelateerde ideeën met elkaar te verbinden, te oefenen en zo gelijk te krijgen.
SimonV
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Ik zit hier even vol verbazing dit stuk te lezen.