Als wij lopen, trappen wij dan niet voortdurend voor het oog onzichtbare dieren dood?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trap ze maar lekker dood.

Het beste antwoord

Als de dieren voor het oog onzichtbaar zijn houdt dat dus in dat ze microscopisch klein zijn, de kans dat je die dieren dus zou raken is minimaal omdat ze in ieder minuscuul gaatje al overleven. Daarbij komt ook nog het feit dat echt niet alles overal vergeven is van het microscopische leven waar jet het dan over hebt, die groeien ook niet zomaar op tegels overal aangezien ze ook gewoon voedingsstoffen nodig hebben. Als met al denk ik dat het antwoord op je vraag "nee" is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja dat klopt,maar dat merken we niet, evenmin als die voor het oog onzichtbare dieren...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het enige logische antwoord op deze vraag is: Ja wij trappen voortdurend voor het oog onzichtbare dieren dood.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat klopt, en als we gaan zitten, zitten we ze dood en als we gaan douchen verdrinken we ze en zo zijn we onbewust allen wandelende terminators.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou bijv. wel eens een spin of ander insect (zie plaatje) kunnen doodtrappen. Beestjes die nog veel kleiner zijn hebben vaak geen last van onze schoenen, omdat ze makkelijk in kleine gaatjes vallen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zult wel eens af en toe op een spin of een mier trappen, maar ik geloof niet dat je bij iedere stap een dier doodt.