Was het Ufo incident in Roswell echt of niet waar?

Toegevoegd na 10 minuten:
Weet de Amerikaanse regering meer dan dat ze ons willen laten weten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De zoon van Lt Col P J Corso, Lt Col PJ Corso schreef onder andere "The Day after Roswell", bouwt vliegtuigen en maakt daarbij gebruik van de kennis die opgedaan is bij het onderzoek naar de vliegende schotels die onder andere zijn neergestort in 1947 nabij Roswell NM USA. De familie Corso bezit een of meer computerchips die in die vliegende schotels zijn gevonden.

Antwoorden (1)

Hoewel er geen bewijs is dat een UFO bij Roswell neerstortte, houden gelovigen vast aan de overtuiging dat dit wel is gebeurd en dat de waarheid verborgen wordt gehouden als gevolg van een samenzwering door de regering.
B. D. Gildenberg heeft het Roswell-incident "de beroemdste, meest grondig onderzochte en grondig ontmaskerde UFO-claim" genoemd.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Toch denk ik dat er werkelijk Ufo's bestaan. Laatst nog gefilmd door een Amerikaanse straaljagerpiloot.
Antoni
6 jaar geleden
Ufo's zijn ongeïdentificeerde vliegende objecten. Ja, daar bestaan er natuurlijk veel van. Niet alle vliegende objecten kunnen onmiddelijk en door iedereen worden geïdentificeerd. Er zullen dus altijd vliegende objecten zijn waarvan onbekend is wat ze precies zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
sweetkees, straaljagerpiloten (en ook piloten van burgervliegtuigen) hebben door de jaren heen van alles gefilmd, maar nog nooit iets waarvan bewezen is dat het om buitenaards leven gaat.