die duivelse gestoorde gek die roulette heeft gemaakt

tel eens alles bij elkaar op wat krijg je dan 666

en dat is het duivelsgetal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gestoord, inderdaad ja.

Andere antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK zou inderdaad wapens zeggen hoewel die nog wel nuttig zijn. Maar kernwapens zijn wel de meest onzinnige uitvinding ooit.

Wapens kun je nog goed gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Niet waar, die hebben een einde gemaakt aan de tweede wereldoorlog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, maar als je kijkt hoeveel onschuldige mensen daarbij zijn omgekomen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heet onschuldig. Dat zijn campagne praatjes. Een volk is niet onschuldig m.b.t. tot wat hun leiders doen. Nederlanders zijn schuldig aan de burgerdoden in Adghanistan en zijn schuldig aan de vele doden in onze voormalige kolonies. Ik vindt dar de Amerikanen een goede keuze hebben gemaakt: x jonge amerikanen tegen 10 x japanners. Gooien die bom.
Op onderstaand filmpje worden er heel wat getoond:
http://denichjes.blogspot.com/2009/04/rare-uitvindingen.html

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik denk dat onzinnige uitvindingen eigenlijk niet bestaan. Want wat de een onzinnig vind, is voor de ander humor. Onderstaande producten (zie link) bestaan namelijk werkelijk.

Er zijn m.i. ook geen verkiezingen voor het slechtste product van het jaar (zoals de slechtste reclame van het jaar er wel is).

Toegevoegd na 17 minuten:
De consumentenbond kijkt wel naar slechte producten. Het slechtste product van 2009 is de OV chipkaart. Maar dat betreft denk ik meer de huidige invoering. In bijgaande link het artikel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het regenpak.. Je wordt niet nat van de regen.. maar wel van het zweten! (worden die ondingen nog steeds verkocht?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ze ook met gore-tex, dus het ligt niet per definitie aan het regenpak zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een tijdje geleden dat ik ze droeg.. 15km heen en 15km terug, tijdens middelbare school..
Maar ik hoop dat ze inmiddels betere pakken maken.. ; )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha:D +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@annna: Ja, herkenbaar. Ik mocht toen geen gore-tex pak. Maar ook met zo'n zweetpak wordt je minder nat op die 15 km dan zonder pak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan stink je wel naar zweet.. en dat maakt je niet echt populair op de middelbare school.. klot#%$pubers.. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh vandaar. Nu gaat me een lichtje branden ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote LOL... en een portie medeleven..
Motormuizen.
Ik vind muizen zonder motor al irritant genoeg.

De klok.
Zonder die uitvinding kwam ik vast minder vaak te laat op mijn werk.

Geld.
Dat is een uitvinding van de duivel.
Heeft de duivel wel eens iets goeds gebracht?

De onzinkbare Titannic.
Blub...blub...blub...!

En verder kan een uitvinding op de ene plaats zinnig zijn, terwijl je er op een andere plaats werkelijk niets aan hebt.
Wat moet je met een stofzuiger in de woestijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn persoonlijke favoriet vind je in de link hieronder, het gaat over een apparaat de bevalling te bewerkstelligen door middelpuntvliedende kracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is zelfs een woord voor, voor nutteloze uitvindingen: chindogu.
Een chindogu is een (bijna) nutteloos apparaat, maar niet elk nutteloos apparaat is een chindogu.
Een chindogu is niet geschikt om echt te gebruiken. Een chindogu heeft geen praktische toepassing. Als een uitvinding plotseling erg handig in het dagelijks leven blijkt te zijn, dan is het geen chindogu meer.
Hier nog meer uitleg:
http://www.beleidsimpuls.nl/chindogu.php

En de website voor Nederlandse chindogu's
http://www.chindogu.nl/
Voorbeeld is de afwasborstelhandschoen. De afwas doen met handschoenen én een borstel?!? Terwijl u 5X zo snel kan! Vijf stevige borstels zijn op de vingertoppen gemonteerd. Nooit meer zoeken naar de afwasborstel!

Of de hagelhulp.
Meer hagelslag naast uw brood dan erop? Giet het er maar uit met de Hagelhulp! Exacte dosering tot op de calorie nauwkeurig! Echt iets voor Big Diet klanten!

De stropdasparaplu of de stille theelepels vind je hier:
http://helenparkhurst.nl/kunstwiki/wiki/index.php/Voorbeelden_van_Chindogu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel leuk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chindogu.. weer wat geleerd. +
Ik kan me niet voorstellen dat er iets nuttelozers bestaat dan dit apparaat: http://www.dumpert.nl/mediabase/520081/99399ff8/meest._nutteloze._apparaat.html

Maar het is wel geniaal, je moet echt even het filmpje kijken, zo grappig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
epi-lady...apparaat wat al je overtollig lichaamshaar uit je huid trekt,en echt niet pijnloos..die gebruik je maar 1 keer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. 'pijnloos'.. Een vriendin van me heeft er nog littekens van.. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij niet. Ik gebruik zo'n ding 's zomers iedere week. Ik heb er zelfs eentje in de camper, zodat ik die op lange vakanties altijd bij de hand heb.
Maarja, ik heb dan ook een stevige huid.
Ok ik ben gewoon een stoer wijf! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan maar een watje haha
De atoombom : die heeft alleen maar de gedachte van een mens sterker gemaakt om de mensheid te vernietigen.