Of god bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap die min niet...dat willen we toch allemaal weten????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap de min ook niet, dus een plusje erbij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt in Hem gelooft voel je heel persoonlijk dat Hij wel degelijk bestaat met heel je alles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi pieker en naatje, bedankt voor de plusjes. Ik denk dat de minnetjes komen van mensen die wel geloven dat hij bestaat en zich dus op een of andere manier beledigd voelen dat er mensen zijn die daar aan twijfelen, daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Hallo Rietje, ik respecteer het feit dat je er van overtuigd bent dat hij bestaat, maar ik en anderen met mij willen daar toch echt bewijs van zien. Ik geloof nu eenmaal meer in de evolutietheorie dan in de creatie van God, omdat er ook bewijs van is. Ik heb nog steeds geen tastbaar bewijs in mijn handen gehad dat God bestaat. Natuurlijk komen velen gelovigen met "God is het enige antwoord en de evolutietheorie is een theorie en God niet, want God is echt". Ik beschouw God en geloof ook als een theorie, simpelweg omdat er geen enkel bewijs is dat hij bestaat. Hij komt bij mij niet iedere zondag op de koffie, en ik zie hem ook nooit een krant kopen bij de Bruna. Ik vind het knap als je zo in iets kunt geloven, maar.. ik doe dat nu eenmaal niet.

Andere antwoorden (54)

Het complot achter de moord op JFK
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een raar verschijnsel, maar geen mysterie toch?
JFK is doodgeschoten, maar veel mensen denken dat er meer achter zit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, was ook mijn eerste gedachte.
Wat daar gebeurd is is nog steeds niet helemaal duidelijk, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel, er zijn filmjes dat hij met een kogel door zijn hoofd is geschoten. Er is ook een dader opgepakt, maar die is later ook weer neergeschoten
Als je meer wilt lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_president_Kennedy
genoeg: wel of geen buitenaardsleven, de populariteit van vanilla ice etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of schaamteloos plagiaat plegen van queen icm met de ID crisis van de westerse jeugd van eind jaren 80 begin 90.
Waarom we bestaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe het met nathalee holloway zit.
of maddy mccann
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie was Jack the Ripper.. Is er een ufo neergestort bij Roswell.. Hoe oud is de sfynx.. Heeft 'King Arthur' echt bestaan.. Waar is Natalee Holloway.. Waarom kan een gloeilamp meer dan 108 jaar branden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Bermuda driehoek en Loch Ness.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://wetenschap.infonu.nl/diversen/22627-het-mysterie-van-de-bermuda-driehoek.html

http://www.nessie.co.uk/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vele waaronder
is er buiten aards leven
welk doel hadden de piramides en wie hebben ze gebouwd
wat is tijd precies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het feit of Atlantis ooit bestaan heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1+ wou ik ook zeggen
waarom er nog geen vaccin tegen verkoudheid is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weten we toch allang ?
Omdat je tegen virussen niet kunt inenten, laat staan tegen honderden verschillende virussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Griep komt ook van een virus en daar is wel vaccinatie voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het geld verdient. De medicijn-mannen maken geld op medicijnen die de verkoudheid "tegengaan" en "verminderen". Consumenten blijven maar kopen en kopen. Waarom een oplossing ter wereld brengen als er grof geld verdient kan worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke medicijnen 'tegen' verkoudheid ? Tegen verkoudheid helpt alleen uitzieken ; wie kwakzalf wil gebruiken is daar vrij in natuurlijk, maar die lobbyen niet voor of tegen inentingen. Big Pharma verdient er nauwelijks een cent aan, hooguit in Amerika waar voor elke kuch antibiotica wordt voorgeschreven. (met alle gevolgen van dien).
Waar is mijn aardappelschilmesje gebleven?
(Dit is volgens mij voor veel mensen het grootste mysterie.)

Toegevoegd na 7 minuten:
Met dank aan hilbert: sokken strijden om de eerste plaats!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja, sokken praat me er niet van ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat aardappelschilmesje is terecht,daar greep de vilnisman in .
Loopt nu in de ziektewet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is helemaal geen mysterie. Het zijn de kaboutertjes. dat weet toch iedereen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kabouters werken toch alleen met schoenen?
Ik vind het philadelphia experiment wel een bijzonder mysterie wat nog steeds niet opgelost is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er met Jesus Chistus gebeurd na zijn dood . en waar is hij begraven .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is opgevaren ten Hemel, dat is wat ik geloof
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja mee eens rietje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij was niet overleden maar van het kruis afgehaald en verder gaan leven met maria.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gezegd mrflanders
Het einde van de wereld.2012?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de bouw van de piramides
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is daar mysterieus aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over een grote piramide werd wel 23 jaar lang gewerkt. Er werden wel 100 .000 blokken steen per jaar gebruikt. De stenen moesten met de hand worden uitgehakt. Deze kwamen uit de steengroeven Men zocht eerst een plek uit waar die moest worden gebouwd. De piramides in Egypte werden op de westoever van de Nijl gebouwd omdat men dacht dat het dodenrijk lag aan de kant waar de zon onderging. De plaats werd ook zo gekozen dat die niet onder water kon lopen. Degene die de bouw ging leiden noemde ze de bouwmeester. Hij was voor de hele bouw verantwoordelijk. Na onderzoek bleek dat Lehner op tombes of begraafplaatsen was gestoten. De hieroglyfen op de muren vertelden hoe de arbeidsprocessen tijdens de piramidebouw waren en men leidde daaruit af dat de graven en kamers die gevonden waren toehoorden aan de bouwers van de piramide zelf. niet echt mysterieus he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch niet 100% bewezen hoe ze die stenen op elkaar kregen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee net zo min als dat er 100% bewezen is dat de bijbel klopt, is...ik weet dat er een God is maar haal het niet uit een boek........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Het is toch niet 100% bewezen hoe ze die stenen op elkaar kregen?"
Omdat er toen nog geen fototoestellen waren, vind je 't een mysterie? Je legt gewoon een steen op wat rollende palen, sleept 'm met 100 man omhoog zo'n helling op, en hoppa. Klaar piramide.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke dat zou kunnen maar heb gehoord dat er meerdere therorieën waren, vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je maar niet met een theorie van aliens komt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor aliens zijn voor mij taboe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''ik heb gehoord''........niet alles geloven hoor wat je hoort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee vaak kun je beter de dingen geloven die je niet hoort ;-)
Wat was er nu eerder de kip of het ei?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kip die is geschapen door God, dat geloof ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik een hele goed antwoord Rietje. Dank je zo had ik er nog niet over na gedacht. Ik ben het met je eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje Christon
Is er leven na de dood?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe de wereld is ontstaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap die min niet...dat willen we toch allemaal weten????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ie wel ontstaan, of was ie er altijd al?
de dood van nikkie verstappen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat dacht je van 9-11?
er bestaan zoveel verhalen..en complot-theorieen
ik denk dat dit altijd een mysterie blijft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vergevende en helende kracht van de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- De verschrikkelijke sneeuwman.
- Spontane zelfontbranding.
- Exorcisme.
- Vampieren.
- Ghost ships.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al de complotten achter alle complottheoriën om er een complot van te maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zijn er nog oorlogen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om geld, water, grondstoffen, jaloezie, lage intelligentie, bangigheid, wraak, etc. etc. Weinig mysterieus.
- Bermudadriehoek
- Atlantis
- Stonehenge
- Paaseiland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een onopgelost mysterie
is dat van geboren worden
er zijn, leven en sterven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De werking van ons brein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar al mijn aanstekers toch altijd heen zijn na een avondje uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gaancirkels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zin van het leven.

Toegevoegd na 12 uur:
waarom men toch aan zichzelf blijft denken, terwijl er mensen zijn die on nodig sterven!
There are people dying.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
graancirkels, hoe groot is het heelal, en hoe is het ontstaan...waarom worden sommige mensen in een 'verkeerd' lichaam geboren, hoe lossen we de overbevolking van de wereld op, wat is een goed alternatief voor de zeepbel die markteconomie heet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is een onopgelost mysterie!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- BermudaDriehoek
- De dood
- Bigfoot
- God
- Atlantis
- Megalieten
- Mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-het monster van lochness!
- bermuda 3 hoek!
- piramiden
- paaseiland
- megalieten
-sfinx
-Sfinx
-Voynichmanuscript
- god
- graancirkels
- bigfoot
-Chupacabra
- de dood ( wat gebeurt er na de dood)
- waar ik mijn fietssleutels nu gelaten heb!:(

tja...en dit voor een meisje van 11
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er nog steeds geen medicijn is tegen die veselijke
ziekte kanker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Millenniumprijsproblemen, althans 6 van de 7, want die van Poincaré is nu al opgelost. Maar ja, dat geeft aanleiding voor een nieuw mysterie: Waarom wil горий Яковлевич Перельман (Grigori Perelman) zijn $1.000.000,= prijs niet ontvangst nemen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van de grote raadsels vind ik het leven zelf.
Hoe het leven in een lichaam komt het wezenlijke van het bestaan, voor mij een groot mysterie die keerop keer weer vragen oproept als wat is de zin van het leven enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hé, die vragen steeds, hoe jong of oud je ook bent
Loch Ness, Jon f kennedy, Nately holaway en ga zo maar door
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Roswellincident vind ik een onopgeloste mysterie.

Het Roswellincident haalde op 8 juli 1947 de voorpagina's in de Verenigde Staten. Het ging om de berging van wrakstukken nabij Roswell, New Mexico, in juli 1947. Deze wrakstukken zouden afkomstig zijn van een ufo, die neergeschoten was door de luchtmacht.

In juli 1947 vond er in de woestijn nabij Roswell een incident plaats waarbij de nachtelijke crash van een onbekend voorwerp even voor wereldnieuws zorgde. De Amerikaanse luchtmacht verklaarde namelijk met een officieel persbericht, dat een neergestorte vliegende schotel, een ufo, was geborgen (USAF captures Flying Saucer stond in diverse Amerikaanse kranten). Een dag later kwam er een nieuw communiqué waarin werd gesproken over een neergestorte weerballon. Daarna werd het meer dan dertig jaar stil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het brein van de mens!
We doen dingen, wat niemand?,voor mogelijk houd.
We fantaseren,monsters,demonen,goden.
We trekken grenzen.
We moorden,vijanden,andere gelovigen.
De mens is het grootste mysterie.
Numeriek stelt de mens niets voor.
Voor 1 mens ,staan er duizenden bomen.
Honderd duizenden grotere dieren.
Miljarden insecten.
De wereld is beter af zonder de mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel dingen! Om er maar een paar te noemen:
- UFO's en buitenaards leven
- Onze genen, intelligentie en ons brein
- Allerlei ziektes, zoals ME, CVS, Fibromyalgie, Auto-immuun ziektes, schizofrenie en hoe kanker en aids opgelost kunnen worden.
- Of Michael Jackson nu wel of geen kindermisbruik heeft gedaan, en of zijn dood nu wel of geen suisde was.
- Of honden nu echt alleen maar van de wolf afstammen
- Vele complottherorien, zoals of de vaccins en ziektes zelf door de mens gemaakt zijn, om doktors en ziekenhuizen voor altijd van werk te voorzien.
- waarom de 3e wereld ondanks alle hulp nog steeds niet opgelost is
- wanneer de zon nou echt een keer uit gaat, en brandstoffen op raken
- Hoe aziatische mensen ooit zijn ontstaan (en waarom ze zoveel verschillen van de rest van de wereld bevolking)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geachte,

Er zijn zeker nog onopgeloste mysteries op deze wereld !

Wat te denken van de Bilderbergs en de Illuminati ?

Welke rol zullen zij spelen in de NWO (Nieuwe Wereld Orde) ?

Wat heeft de wereld nog te (ver)wachten na 2012 ?

Afwachten maar ??

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kruis wat in een weiland staat op de Eikelhof tussen Boskamp en diepenveen (overijssel) mensen die het hebben geprobeerd om de ze verplaatsen of er verandering in aan te brengen is een hoop narigheid overkomen.
Inmiddels is het al een tijdje verboden terrein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zegt er niemand Tupac?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat was er eerder de kip of het ei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben het grootste mysterie van de hele wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de heilige graal, dat ben ik ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1...
of nog beter:
ik IS het grootste mysterie
Hollow Earth is een heel interessant mysterie
Philidelphia experiment ook
de structuur van onze hersenen ook
en waarom zie ik niemand Area 51 zeggen?
The Men in Black
Iran met hun ''nucleaire energie''
De grote tekeningen op de grond die alleen vanuit een helicopter te zien zijn(weet de naam er niet van)vb:trojaanse paard.

en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom een mens blijkbaar niet wil leren,totdat het (bijna) te laat is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht zelf de bermuda driehoek...ik geloof niet dat dat al heel echt is opgelost...men gaat uit van het denken van...maar niemand is nog niet echt de bermuda driehoek in geweest om te kunnen onderzoeken hoe of wat dus het blijven speculaties...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of er andere levende wezens leven zijn in de ruimte..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom licht soms uit deeltjes lijkt te bestaan en soms een golf lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het "IK" is nog steeds een onopgelost mysterie in 99,999% van alle mensen levend op aarde...

Ik ben alles, maar hoevelen denken nog afgescheiden te zijn in een apart ikje; 99,999% van de wereldbevolking minstens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het filmpje:
( http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Poolse-President-vermoord/ )met beelden van het neergestorte vliegtuig met o.a. de Poolse president ( zijn vrouw en hoge regeringsleiders).
Ook is ( naar schijnt )de maker van dat filmpje al vermoord (?).
Op dit filmpje zijn ´zaken´ te zien en te horen die
aanwijzingen kunnen zijn voor een ´aanslag´!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe gaat het traject met die deeltjesversneller eindigen?