Kun je met een tunnel graaf automaat ook recht naar beneden graven? en tot hoe diep kan die dan komen?

net als die ze gebruiken voor bv de noord zuid tunnel in amsterdam.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De avfoer van materiaal kan dan niet goed gaan, bij de Noord/Zuid boor worden daar8ter automatisch (tijdelijk) rails gelegd voor de afvoer van afval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stom dat ik daar niet aan gedacht had.

Andere antwoorden (1)

Misschien enige tientallen meters,maar daarna komt men voor problemen te staan,die zich niet voordoen met het horizontaal boren. Ik denk alleen al aan de toename van de temperatuur.