Wie kent het niet: het gevoel dat je soms een hele dag kunt hebben dat het eigenlijk een dag later of juist vroeger is...Hoe komt dat?

Soms doe je zelfde dingen die je op die andere dag zou hebben gedaan of maakt plannen voor iets dat altijd die dag plaatsvind..en ineens ontdek je dat je "voor" of " achter" loopt...Waardoor ontstaat die verwarring in je biologische klok?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

een mens leeft in ritmes
als je iets wat je normaal op de ene dag doet, plotseling op een andere dag doet, breng je jezelf in de war
Dat zie je vooral met feestdagen erg duidelijk
Als Kerst op dinsdag en woensdag valt, wet je niet meer dat donderdag donderdag is, tenminste zo voelt het niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet je biologische klok en de wereldlijke klok vaak ijken... Doe je dat niet dan ontstaat wat jij aanhaalt, verschillen in datum en tijd...

Nee je biologische klok is nooit in verwarring, jij wel...