wat heb ik nodig om een apparaat te maken dat oneindig energie produceert? zodat wij met zn allen geen stroomrekening meer hebben.

er zijn 2 manieren zie de links.
maar hoe bouw je het percies en wat heb je nodig?
dit is trouwens niet alleen goed voor ons nederlanders maar een grote stap in de evolutie van de mens.

we hoeven de wereld niet verder te vervuilen.

we zijn niet meer afhankelijk van 1 systeem.

de overheid weet al lang dat dit kan maar stopt het in de doofpot.
dat heeft weer met macht te maken etc etc.
maar daar gaat het nu niet om.

waar het om gaat is.......

willen wij een schonere wereld ?
willen wij gratis enegie?
willen wij onafhankelijk zijn van het huidige systeem?
en zijn we bereid met zn allen samen te werken om dit te verwezenlijken?

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=101301890

http://www.youtube.com/watch?v=84y86hiU4m4

http://www.youtube.com/watch?v=0FEyV_-NGyk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (11)

Ik heb je video's niet bekeken. Dat hoeft ook niet, om je te kunnen vertellen dat zoiets niet bestaat. Zelfs de zon produceert niet 'oneindig energie'. Dus je kan je nu op wat nuttigs gaan storten.
AWM
14 jaar geleden
Maak een windmolen, oneindige energie alleen niet constant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google ook eens op 'perpetuum mobile'. Er gaat altijd iets verloren, er zit altijd een addertje onder het gras.

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onmogelijk om energie te maken is energie nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dergelijk apparaat kan niet... Er is niets in dit universum dat iets kan materialiseren buiten God in de eerste week van zijn bestaan...

Dus probeer het niet eens, er is niet zoiets als een perpetuum mobile...

Wij kunnen alles willen, maar we kunnen niet een uitzondering op de materiële wetten afdwingen, zelfs niet op nanoschaal of kleiner...

Alles kost energie, ook dit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tesla had zo'n apparaat bedacht; maar de gegevens hiervoor zijn verloren gegaan of hij is zodanig tegengewerkt door de energieleveranciers dat het niet tot productie gekomen is.
Zoveel geld dat je het niet kunt betalen,zoveel wetenschap dat je het niet kunt bevatten,zoveel tijd dat je gestorven bent voor je de eerste stap klaar hebt.en als het dan onverhoopt toch zou lukken (wat gelukkig niet mogelijk is )zoveel wapens en soldaten om de rest van de wereld van je af te houden dat de hele wereldbevolking in oorlog zou zijn .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is, misschien, maar één perpetuüm mobilé, en dat is het universum zelf.

Verder is er geen enkele mogelijkheid om energie uit het niets te toveren.
14 jaar geleden
Het zal je nooit lukken. Energie "produceren" is onmogelijk. Om elektriciteit te produceren wordt andere vormen van energie OMGEZET in elektriciteit. Het ene type energie wordt in de andere omgezet. Dit heeft te maken met de wet op de behoud van energie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Conservation_of_energy

Het klinkt heel sympathiek, maar energie "produceren" zal altijd een zaak zijn van omzetting. Het is zaak om te zorgen dat die omzetting plaatsvindt zonder dat schadelijk stoffen als afval geproduceerd wordt. Dit is wat met bedoelt met duurzame energie bronnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 1,989x(10 tot de macht 30) kg waterstof en nog wat helium kom je een heel eind. Helemaal onuitputtelijk is het niet. Het neemt wel veel ruimte in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de filmpjes bekeken.Het is de gouden graal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voorspel dat Zonnecel-panelen in een beschermde omgeving eeuwig kunnen functioneren om dat er geen wrijving is.!!! Een goede kwaliteit zonne-paneel kan in de buitenlucht gemakkelijk een paar honderd jaar worden. Ik zelf heb er al 40 jaar twee op het balcon aan de Agniesestraat 77d te Rotterdam.. Deze zijn nog als nieuw in uiterlijk en energielevering. Het is dan ook een schande dat het ministerie van economische zaken maar 70 miljoen subsidie dit jaar had weg te geven. Het had 7 miljard euro moeten zijn.