Nee, ook hier is de relativiteitstheorie van Einstein van toepassing.
Wat voor mij groot is, kan voor een ander klein zijn.
Wat voor mij een groot bedrag (geld) is, kan voor een miljonair een fooi zijn.

http://www.dutchcreationscience.com/artikelen-biologie/49-evolutie-en-de-scheppingsmethode-van-god/803-het-verschil-tussen-micro-en-macro-evolutie
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Evolutie is altijd op micro niveau.
Uiteindelijk kunnen de gevolgen wel groot zijn, maar de term macro evolutie is onzinnig.
Reddie
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Precies. Macro-evolutie een boel keer micro-evolutie achter elkaar. Hetgeen inhoudt dat de grens tussen micro- en macro-evolutie niet bestaat.
Cryofiel
10 jaar geleden
Het ligt eraan of je kijkt naar de grootte het effect van een evolutionaire verandering in het erfelijk materiaal, of naar de grootte van die verandering zelf. Soms heeft een kleine verandering een klein effect, soms (zoals bij gastrulatie) heeft een kleine verandering een groot effect.