Hoe moet ik verwijzen naar een boek als ik maar een paar pagina's gebruikt heb?

Volgens APA-stijl. In de tekst is het gewoon (Naam, jaar, p. 259), maar moet ik in mijn bronnenlijst de pagina's nog noemen? Of volstaat alleen Auteur, jaar, titel, uitgever.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je maar een paar pagina's gebruikt moet je JUIST de pagina's noemen.
Anders zoekt iemand zich suf waar het staat wat je gebruikt hebt!
Reddie
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk kan je met een paar bladzijde gelezen te hebben niet echt een mening over het boek hebben. Geef aan wat je wel las, geef daarover je oordeel maar ga niet verder, wees wijs.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verwijs dus naar wat je gelezen hebt. Geef een eerlijke opinie als dat gevraagd wordt..Wees jezelf!