Hoe werkt dit spulletje en is het ook in Nederland te koop?

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
1.7K
Rieneke1
14 jaar geleden
goeie vraag!
wat ik me daar nou bij moet voorstellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zal het aan de Antwoordman vragen!

Het beste antwoord

Hoe het werkt ? Heel goed... blik legen, kraanwater toevoegen en je hebt 4 liter drinkbaar water. Heerlijk en verfrissend.

In Nederland is het ongetwijfeld te koop, maar je kunt het ook zelf maken; breng een paar liter water aan de kook, en laat het een uurtje of drie op hoog vuur doorkoken. Af laten koelen in de koelkast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hahahaha :D Dat is een mooi leeg blik!

Niet aanwezige inhoud toevoegen aan water en je hebt... water.

Ik heb het hier nog niet in de winkel gezien, maar ik denk dat je met een leeg conservenblik zelf ook een heel eind komt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,gewoon water toevoegen en je hebt het! Nog niet op de moederlandse markt gezien,zelfs niet op internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de jaren '90 heb ik zoiets eens gezien bij zo'n gadget winkel. Wel grappig trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mik het in een pan en je hebt gebakken lucht!