Wat is er met die Zwitserse wetenschapper gebeurd die in een TV domentaire liet zien dat zij auto gewoon op water liep.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je zeker dat het geen waterstof was? en dat er water uit de uitlaat kwam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat ook gezien, en mij ook afgevraagd waar die man gebleven is... maar ik kan er niet opkomen hoe hij heette...

Het beste antwoord

water is reeds verbrande waterstof. Er is geen chemische reactie mogelijk die energie oplevert

Toegevoegd na 25 seconden:
Je zal dus nooit meer wat horen want wat hij beweerde is chemisch niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een conventionele automotor kan niet op water lopen, allemaal fake, nep en oplichterij. Kan niet. Logisch dat je niets meer van hem hoort...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Een niet conventionele automotor ook niet.
AWM
14 jaar geleden
- 1 X niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schijnt dat hier 2 mensen zijn die het wel geloven.....
De man is ontmaskerd als een een bedrieger en loopt nu weer rond in de achterbuurten van Bern