maakt het uit naar welke richting je ligt met je hoofd tijdens het slapen, of is dit onzin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

nee in preciepe niet , maar ( dat hebben meer mensen ) dat als je slaapt, dat je een bepaalde kant hebt waar je beter kunt slapen

ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen

groeten ajax1111
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De richting waarin je hoofd ligt ligt heeft bij mijn weten geen enkele invloed op het slapen, of het waken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou je hoofd op het kussen leggen aan het hoofdeinde.
naar mijn weten maakt het niets uit, sommige mensen beweren dat een bepaalde richting (noord, zuid, oost of west) beter is, maar hier is geen bewijs voor.
Feng shui had ook bepaalde regels voor dit soort dingen, het is maar net waar je waarde aan hecht en waar je in gelooft.