Wat kost de nuna 6 eigenlijk, ze rijden natuurlijk wel op duurzame energie, maar is dit voor de gewone consument wel betaalbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is onmogelijk om een kostprijs aan de Nuna 6 te hangen, want dan zou je alle research-uren die er in gestoken zijn, ook moeten weten. Je komt dan uit op een astronomisch bedrag.
De Nuna 6 is helemaal niet bedoeld voor de gewone consument. Het is een studieproject van de TU Delft dat grotendeels gesubsidieerd wordt door sponsors (NUON bijvoorbeeld).
Er kan maar een persoon in, die ook nog plat op zijn rug ligt. Geen realistisch concept voor een echte auto, maar wel prima om allerlei dingen op het gebied van zonne-energie en aandrijving mee uit te proberen. Techniek die in de Nuna wordt uitgeprobeerd, kan over een tijdje wel in de winkel liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus