Waar kan ik in Amsterdam tarot kaarten kopen?

Ik ben heel erg geïnteresseerd geweest sinds mij jeugd in de tarot kaarten daarom zou ik het heel leuk vinden om het te leren zetten en lezen alleen hoe weet ik of het goeie tarot kaarten zijn, hoe je ze moet zetten en wat ze betekenen.

Kent er iemand een goeie Locatie in Amsterdam waar ik goeie tarot kaarten kan kopen en eventueel ook een boek die er bij hoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (4)

Bij De Tuinen verkopen ze tarot kaarten en boeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een goede winkel.

Himalaya New Age Shop
4 Reviews
Categorieën: Boeken, tijdschriften, muziek en video, Ontbijt en brunch [Wijzigen]
Warmoesstraat 56
1012 JG Amsterdam
Buurten: Centrum, De Wallen
http://www.himalaya.nl
Foto's toevoegen
Openingstijden:
ma 12.00 - 18.30
di-vr 10.30 - 18.30
za 10.00 - 18.00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de mijne gewoon bij een boekhandel gekocht. maar ze hebben ze ook bij new age winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk! ik hoop dat je je weg weet te vinden met de Tarot.
Ik heb een link voor je met diverse adressen. Hoe actueel het is, blijft een vraag maar zo heb je wel een beetje keus.

http://www.spiritplaza.org/tips/newagewinkels-noord-holland.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt :$ hoop dat ik het ook kan beheersen dat zetten en lezen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tip: wanneer je begint met de tarot, trek je iedere dag een kaart en kijk in welke mate de betekenis van de door jou getrokken kaart overeenkomt met het verloop van je dag. Succes!