Volkomen toeval, de kans is net zo groot als je een lot koopt in de staatsloterij en je hebt de hoofdprijs en de jackpot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn natuurlijk zoveel mensen dat de kans dat ze op elkaar lijken wel erg groot is.
Zou ook kunnen dat er in bepaalde streken heel veel mensen van heel lang geleden fam. van elkaar zijn, waardoor er een bepaald type mens in die streek woont, die nu nog steeds op elkaar lijken.
Zo dacht ik ooit een heel goede bekende te zien op een perron en gaf hem een klap op de schouder, toen hij omkeek was hij net iets anders dan mijn goede bekende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt zo.. omdat over het algemeen zij op elkaar lijken. Wanneer je gaat kijken naar details zal je zien dat ze weer totaal verschillend zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
zeker ook op goeie vraag geklikt... want volgens mij klikt het wel tussen jullie
Omdat iedereen nou eenmaal teminste één dubbelganger op aarde heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fysisch hebben we allen op zijn minst één dubbelganger. Geestelijk denk ik nog veel meer maar dat kun je op het eerste zicht niet zien.