Hallo allemaal mijn naam is Jan en mijn vraag aan jullie is: Is er een plaats in of in de buurt van Amsterdam waar de zonsondergang goed te zien is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ach Jan, Zantvoort is toch niet zo ver? Dáár de mooiste ondergang die je maar kan wensen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zandvoort is natuurlijk prachtig maar als het dan ECHT in de gemeente Amsterdam moet zijn: Fiets even naar landelijk noord (richting Ransdorp/Holysloot).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf de Rembrandttoren of een ander hoog gebouw moet het ook wel lukken om de zon onder te zien gaan.