Ja hoor, maar ik zou het met een scanner gekoppeld aan een PC doen. Dan kun je wat meer doen om de kopie scherper, helderder te krijgen zonder steeds papier te verknoeien met het kopieerapparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Met een kopieerapparaat zal het helaas niet lukken. Je kan het wel scannen als je scanner over een transparant module beschikt. Vervolgens kan je deze scan opslaan en afdrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Echo-foto's staan gewoon op een stukje thermisch papier. Dat heeft niets met transparanten te maken.