Is er al wat bekend over mutaties van de mexicaanse griep want mensen met deze mutatie reageren niet op de tamiflu

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee er is nog niets over bekend...

Maar het zal muteren, daarom is deze griep ook in eerste instantie ook door ontstaan...

Maar ik weet zelfs niet als dat zo is, of de pers dat zal melden...

Want men is al zo bang gemaakt... Daar kunnen ze niet zomaar mee doorgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tamiflu is überhaupt een twijfelachtig middel.
De fabrikant is steenrijk geworden aan een middel, dat waarschijnlijk niets doet.
AWM
14 jaar geleden
Ja er zijn constant mutaties. Alleen de meeste hiervan ontstaan simpelweg omdat het virus zichzelf slecht kopieert. Bijna al deze slechte kopieen sterven ook vanzelf weer uit. Het is eigenlijk meer een toeval als er een slechte kopie overleeft en zichzelf ook nog in staat is weer te kopieeren. Pas dan is er een vaststaande mutatie.
De effecten hiervan zijn nog onbekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag dit omdat er familie van mij is opgenomen met de MG maar deze ligt nu op IC aan de kunstlong als laatste redmiddel omdat dit een onbekende mutatie is.Dit is niet om mensen bang te maken maar meer om dit familielid eventueel te redden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wens jullie veel sterkte en je familielid nog meer en heeeeel veel beterschap.
zo ver ik weet en heb gehoord is het virus al wel gemuteerd en is ook niet bekend hoe deze te bestrijden, (dit is wel berust op aannamen en niet op feiten).
wat ik wel weet is dat wij in Nederland het enige land zijn waar je twee spuiten krijgt, en dat er ook nog twee verschillende zijn.
de beste man die tamiflu heeft aangeraden is er flink rijk van geworden, want hij had ook en voet binnen het bedrijf. en had er dus voordeel mee dat er in Nederland veel van werd verkocht en dus nu veel te veel van is.