Begin december gaat het gebeuren:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, er zijn al verwachtingen van welke dag de eerste met sneeuw wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
13 Januari Lichte tot matige vorst met kans op sneeuw

22 Januari Buien, mogelijk sneeuw

Toegevoegd na 3 minuten:
* December 2011: Wisselvallig, soms koud en grote kans op witte kerst.
* Januari 2012: Veel kouder dan normaal, temperaturen tot -25 en veel sneeuw / overlast.
* Februari 2012: Kouder dan normaal en grote kans op sneeuw

Toegevoegd na 3 minuten:
Bovenstaande is overigens over Duitsland, maar dat ligt dan ook tegen Nederland aan.