Wat kunnen we nog verwachten aan nieuwe technologie?

dvd,cd,navigatie,internet.
Waar houdt het op?Kunnen we nog veel meer verwachten of is alles al up-to-date?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

-Je kinderen live volgen via een sattelietcamera in een soort GoogleEarth applicatie. (Communicatie.) Geen kidnappingen meer.
-Kunnen overleven in de maatschappij als alleen nog maar een hoofd hebt. (Robotisme / androïdisme.)
-Nanobots in je lichaam die een ziekte te lijf gaan.
-Niet zo snel, maar wel bijna zo snel als 't licht vliegen. Stel dat je met 99% van de snelheid van 't licht vliegt, dan wordt je lichaam lang geen 20 jaar ouder als je naar een bewoonbare planeet vliegt die 20 lichtjaar verwijderd is. (Relativiteit.) Voor de achterblijvers lijkt de reis veel langer te duren. Als je teruggekeert bent, is de rest jaaaren verder vooruit dan jezelf. (Je kan dus wel naar een soort toekomst reizen, maar niet naar 't verleden.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Mischien is het er al, maar wat ik hoop is dat ze een draadloze koptelefoon (kleine oordopjes) voor mijn mp3 speler e.d op de markt brengen. Want ik word er gek van om elke keer weer de draad uit de knoop te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst moeten we van dat lastige geld af, alles met een chip kaartje betalen of hoe ze straks ook zullen gaan heetten, zijn we eindelijk van dat contante geld af.
Dus geen overvallen meer op banken, winkels, personen enz.
Wel moeten we dan naar een betere/andere oplossing in geval van een technische storing.
We worden nu steeds meer afhankelijk van de kwetsbare techniek, zoals telefoon , betalingsverkeer en computer's.
Als nu de sroom uitvalt zijn we sterk gehandicapt en kan zelfs het hele bedrijfsleven stil vallen!!
Als we dat niet oplossen in de komende 15 jaar, ziet het er niet best uit.

Ieder huis zou zijn eigen energie moeten kunnen produceren, dan worden we al minder afhankelijk.
En in ieder huis een eigen communicatie systeem, dat altijd werkt en niet uit kan vallen door storingen van buitenaf.
Er is nog niets up-to-date, hooguit een aardig beginnetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat de toekomst brenden moge !ED,ik ben benieuwd.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie overwegingen! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top antwoord
Digitaal papier, dat zou bomen kunnen sparen. En de technologie is reeds beschikbaar. Alleen - te duur bevonden, tot nog toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle voorspellingen die 'deskundigen' in dit opzicht hebben gedaan zijn niet uitgekomen. We weten niet hoe de technologie zich gaat ontwikkelen.
Zie mijn vraag van een paar maanden geleden:
AWM
14 jaar geleden
De techniek staat voor niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat we kunnen verwachten. kunnen we ons niet voorstellen!
Waarschijnlijk komt er nooit een eind aan nieuwe uitvindingen.Maar dat nanorobotje in je lichaam zou wel heel erg handig zijn!

Toegevoegd na 55 seconden:
Met dank aan mmm!