Zyn er gevolgen voor het feit dat ik 2 zwangerschaps pillen in één avond heb geslikt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom doe je dat dan?
Drepolli
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook meteen :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per ongeluk misschien? Je slikt de 2e en denkt daarna: Oja, die had ik al vandaag geslikt.
Kimath
12 jaar geleden
Waarom?
Drepolli
12 jaar geleden
Btw zijn die zwangerschapspillen tegen de zwangerschap want die naam is erg vreemd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, anticonceptiepil of morning-after pil?
Drepolli
12 jaar geleden
Ah k ik had het eerder anti-zwangerschapspil genoemd,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja anti-zwangerschaps pil was vergeten dat ik al 1 had geslikt.

Antwoorden (2)

Nee, maar je moet dat niet te vaak doen. Goed op je strip kijken, welke dag erbij staat. Dan kun je er nooit per ongeluk meer dan één nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een anti-conceptie pil, of juist een medicijn om je eisprong op te wekken?? Slik je de pil (anti conceptie) dan kijk je bij de dagen, ben je hem gisteren vergeten dan heeft het geen zin er vandaag twee te nemen..doe het niet te vaak, ook in verband met je hormoonhuishouding. Neem je juist een middel om zwanger te worden (chlomid wellicht ) dan raad ik je aan even de huisarts te bellen, die dosis kan je beter niet overschrijden! Succes ermee !